Projektowanie stron internetowych

Strony WWW – tworzenie, promocja, utrzymywanie

2 października 2012

Pozycjonowanie strony www jest najskuteczniejszą formą reklamy w internecie. Poprzez ciągłą pracę zespołu pozycjonowana strona www zajmuje najwyższe pozycje przy wyszukiwaniu danej frazy. Korzyści z tego płynące są oczywiste: zwiększa się oglądalność strony www, co przyciąga większą liczbę klientów a większa liczba klientów to większy zysk. Technologie projektowania stron WWW zmieniały się wraz z postępem technologicznym na przestrzeni ostatnich kilku lub nawet kilkunastu lat. Niezmiennie jednak od pewnego czasu można podzielić strony na wykonane w technologii HTML, ze wszelkimi mechanizmami wspomagającymi oraz wykonane w technologii Flash, cechujące się natłokiem animacji i efektów graficznych. Różne strony WWW wymagają różnych technologii wykonania. W pozycjonowaniu przydatny może się okazać najbardziej znany system wymiany linków statycznych – system Link Vault, w którym każda dodawana strona jest indywidualnie sprawdzana przez moderatora, co zapewnia wysoką jakość całego systemu. Dla każdej strony ustalana jest tematyka i język narodowy, co pozwala uzyskać wysoką zgodność tematyczną wymieniających się linkami serwisów. Należy różnicować anchor text linków. Jeśli pozycjonujesz stronę dla słowa kluczowego „psy”, to kieruj na tę stronę linki z różnych stron (np. z frazami: „psy”, „psy rasowe”, „psy obronne”, itd). Chodzi o to, aby Google uznał, że pojawiające linki są jak najbardziej naturalne. Zbyt jednorodny anchor linków grozi ich uznaniem za sztucznie tworzone i spadkiem pozycjonowanej strony w wynikach!

Jedna odpowiedź do wpisu “ Jeśli promować, to tylko skutecznie ”

  1. Konrad pisze:

    No trzeba pamiętać jeszcze o kilku innych aspektach…

Zostaw odpowiedź